Hos Beauty den 31/7

hej!

idag var jag hos Beauty (:

jag Mathilda, Emilia och Ida red ner till stranden (:

det var väldigt blåsigt så när vi travade stängte det på en från hästen bredvid så jag och Mathilda blev jätte blöta av Indy ;P

när vi skulle gå tillbaka så flög dom sånna drakar som man åker efter i vattnet och det var lite smalt att gå igenom när vi skulle hem för att någon hade kagt ut sina rep och Beauty blev skittttttt rädd!!!!!!!!!!
vi hoppade av hästarna och ledde dom förbi.
jag gick sist med Beauty och dom andra gick förbi hur lätt som helst (;
Beauty sprang runt mig i cirklar och flåsa och höll på. men hon blev lite lungnare sen när jag hoppade upp(:

sen gick vi hem (:

jättekul att vara på stranden, min text blev lite konstig förklarad.

tack för en rolig ridtur Mathilda , Ida och Emilia! :D



vindsurfing vindsurfing





 Smulan Ida , Sherdil Mathilda, Indy Emilia, Beauty Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0