30/12-10

hejsan! :)

nu har jag varut i stallet och provat tränset och täcket :)
hon var jätte söt i täcket och snygg! :D
men tränset passade inte! :O -.-  det är cob och det kan beauty ha men det tränset var som ponny str...

här e täcket, blev inte så bra på bilderna men jätte snyggt i verkligheten ;)
 


 det typ gröna täcket som e under det nya e hennes stalltäcke ;)



tänkte skriva något på det men vet inte vad :/
har ni något förslag? (:



red Beauty idag i ridhuset, gick sådär eftersom hon va rätt seg och ville inte sammarbeta med mig och lyssnade inte ordentligt. jag red på en volt för det var träning i ridhuset också, så jag gjorde en volt i varje hörn och växlade mellan skritt trav och galopp och hade henne ställd i volterna.


försöker göra beauty lite smalare har ni något tips på någon övning/något annat som gör henne smalare? ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad fint täcke! :D

2011-01-02 @ 23:30:05
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0