beauty

hej (:
var i stallet igår och orkade inte uppdatera då så nu gör jag det, känner mig lite ''tvungen'' att göra det för jag vill att ni ska veta för min bebis var så sjukt duktig igår! :'D
jag skrittade fram med Anna ( fodervärd på Brandy ) sen travade jag fram lite och satt ner. hon var otroligt följsam och mjuk! kändes jätte bra. sen började jag sluta och öppna i trav sen lite i skritt och i galopp! det var otroligt kul och roligt att göra det och att hon kunde det så fint! jag har nästan aldrig tränat just det med henne, kanske bara 2-3 gånger någon minut bara och sen på Pontus träning någon enstaka gång :O
men det var faktiskt jätte kul att göra det också! (: när vi gjorde öppna i galoppen flöt det fram. den känslan borde ALLA få vara med om! men det e så svårt att förklara ;)
men jag var tvungen att hålla om mycke för hon inte skulle sakta av men det gjorde hon tillslut :P
jag ska börja träna henne mycke på det och skänkelvikning. tycker det e riktigt skoj! ;D


ni kanske undrar varför jag ska träna just på det mycke? ;)
jo, jag ska träna att få fram henne mer i sluta och öppna och likadant på skänkelvikningar, hon måste framåt mer! (:


ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0