i stallet

hej igen! :P

ska skriva lite om alla dagar jag varit i stallet nu sen i tisdags :)
skriver lite kortfattat så det inte blir för mycke för er att läsa + med några bilder ;)


Torsdag!    29/12-10

när jag kom dit på morgonen hade vi en liten kurs om streching och massage till hästen och fick lära oss om hur man tränade kondis och muskler på hästen. tyckte det var väldigt kul och intressant! :D

jag skrittade Beauty bakom ridhuset (ute) sen och tog lite härliga vinter bilder, så hon fick en vilodag idag ;D
imorgon ska jag hoppa Beauty lite, någon som har något tips på någon bra hoppövning? :)








Onsdag!
     28/12-10

red Beauty i ridhuset och gjorde mycke halter, avsaktningar och igångsättningar och ryggningar och ställde upp en liten bana med cavaletti med lite svåra svängar som jag och beauty tränade på :) gick bra! (:



Tisdag!     27/12-10

löshoppade hästarna:D
Beauty var faktiskt jätte duktig och det var skit kul att löshoppa dom! :D
hon hoppade 95 cm hög oxer! stolt över henne! ;D
hon hade ju säkert klarat högre men hon blev ju trött XD





 fiiiiin ponny! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0