luciashow

hej allihopa ;D
idag var det luciashow i stallet :D otroligt as nöjd med dagen/kvällen! X)
först var jag Beauty med på häst VS. människa. det gick till så att vi var två lag, ett lag med 3 människor och ett lag med 3 hästar som alla mötte alla. jätte kul! :D det va som typ höjdhoppning. Beauty och jag klarade 1 meter och van av hästarna! :'D jätte glad och stolt! <333
en fodervärds-tjej som hoppade för fot klarade 1.40 m. ( och gav sen upp) !!!! :O  helt sjukt!

sen var jag och goingen med på grease-kadrilj. vi klarade det fint men det var 2 som trillade av X) beauty var jätte duktig då också ;D min pappa filmade det men eftersom jag inte vet hur man lägger upp film på bloggen :(
vad gjorde du idag? :)
kommer kanske någon bild från idag men blev inte så många för det blev mest filmer och typ alla bilder blev suddiga :(
ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0