Hos Beauty den 26/7

Idag gick jag och Emilia och en hund till sjöarna från hennes hästs stall. det tog ungefär en timme :)
när vi var framme hämtade jag min feta bebis och skrittade ner henne till sjön och longerade där medans emilia badade med hunden vi hade med oss :D
Beauty var super duktig fast lite seg var hon och jag hade inget spö eftersom vi hade promenerat dit, men det gick ändå :D

i Beautys '' vilopaus'' pratade jag lite med Mathilda ( som satt och kollade på när emilia, ida och tove red ) som gav mig lite tips om hur man kunde träna hästens kondition :D
tack! :D <3

när vi hade longerat en stund till så gick vi ner i sjön och gick ut till ön och gick där uppe, riktigt mysigt! :D det kändes som om jag hade en väldigt stor ' hund ' :P
och eftersom Beauty behöver tvättas lite fick hon bada lite i sjön så där ute i sjön stod jag och skribbade av henne lite smuts :P

vi hade riktigt mysigt ute i vattnet! :D

sen ledde jag tillbaka henne till betet :D

älskar dig min bästa häst! <333333333

tack för några trevliga timmar, Beauty Emilia och Caisie (hunden) :D





















Kommentarer
Postat av: emilia:D<33

älskar den bilden!!!! :D<3

2010-07-27 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0