Hos Beauty den 28/7

idag red jag Beauty ner till stranden :D
hon var så sjukt duktig när vi gick i rondellen ( *stavning* )!!! :D hon gick sänkt med huvudet och öronen bak så at hon lyssna på mig HELA VÄGEN!! hon är så jäk* fkn duktig!!! :D:D <333

när vi kom ner till stranden skrittade vi lite så hon fick se vad det var på stranden för hon var lite tittig.
sen skrittade vi ut i vattnet och sen blev det lite trav och lite galopp (:

sen skulle jag rida och kolla var man kom om man red in på en stig och då kom man typ till ett ställe för nakna män (a) så jag vände direkt ;P

sen när jag kom tillbaka red jag i vattnet igen och sen skulle vi rida hem men då var hon så pigg så jag galopperade på en liten volt på en åler :P

sen skrittade vi hem (:


sjukt kul att rida på stranden!! :D:D <33

tack för en riktigt underbar ridtur bebis!!!<333333 (L)


 min sits är inte så bra på den bilden ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0