helgen i stallet

hej! :)

har inte orkat uppdatera bloggen men kan skriva en liten stund nu (:


lördag den 6 november!

tränade lite inför kadriljen ( ska vara med i en kadrilj på luciashowen ) att galoppera och sen gå direkt gå ner i samlad skritt, det gick väl bra (:

sen galopperade jag lite över galoppbommar och tränade på en sväng med 2 ''hinder'' (:
sen avslutade jag med att hoppa ett hinder :D det gick så himla bra! :D hon löste det super bra och jag red också jätte bra! :-D
en gång kom hon för nära men hon löste det otroligt bra! :'D





fredag den 5 november!

tränade för pontus (:
först skulle vi göra så att hästarna satte sina bakben bakom frambenen och inte på sidan så vi gjorde det i skritt, trav och galopp och sen avslutade vi med att hoppa, det var galoppbommar med rätt långt avstånd. det är jätte bra för hästarna för dom ska lära sig att hoppa med fart (:
jag och Beauty hoppade 1 m. (:





idag ska hoppa lite, kommer bilder på det sen :)






klippte Beauty i fredags så ni får se hur det blev när jag lagt in bilderna från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0