Hos Beauty den 20/10

idag hade jag indy för emilia e i berlin ;)

jag började med att rida indy lite lugnt, skritta, trava och galopperade lite :)
det kändes rätt konstigt att rida honom eftersom jag e van vid att rida Beauty och än är väldigt annorlunda! :P

efter det red jag Beauty :D
jag besätmde mig för att träna dressyr.
jag började med att skritta fram på en åker, hon gick riktigt bra! :D
sen travade jag lite och hon gick så jävkl* bra!!!! :O :D
men sen skulle evelina filma oss och då började hon bråka med mig (A)

sen red jag ner till paddocken bakom ridhuset, där va elisabeth ( *stavning* ) med Castor så vi fick lite sällskap ;)
vi travade runt lite, gjorde lite volter, snätt-i-genom och ökade, och sånt.
sen när jag skulle fatta galopp blev hon helt konstig i formen och ''kunde'' inte fatta galopp ( jag tror det var för jag hade gummiband så tyckte hon inte om dom ). så jag spände upp dom helt så fick jag jobba ner henne själv med mina fingrar :P men det gick också bra!
så hon fattade galopp också gjorde vi ett galoppombyte över en bom på marken :D ( *stolt!) (A)

min älskling var riktigt duktig idag! :D

när jag va i stallet bestämde jag mig för att träna dressyr på onsdagar och kanske börja tävla lite i det :D

ha det bra! :D <3

( bilderna blev inte så bra idag pga det var för mörkt )





'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0