hos Beauty den 27/10

idag när jag red Beauty tränade jag på galoppombyte, hon var super duktig! jag travade över lite bommar och tränade hennes muskler och att hon ska lyssna snabbt på skänklen så hon är effektiv :)

sen skrittade jag av med Brandys fodervärd Anna och ni skulle sett hur vi flabbade! :D brandy reagerade till och med när anna skrattade :O ;P


beauty var super duktig idag! lyssnade jättebra!! :D och gjorde galoppombytena galant, ( som hon ibland gör lite klantigt/ klumpigt :P )

ska försöka träna så hon kan göra galoppombyten utan någon bom sen :D
har tyvärr inga bilder från idag med på söndag kommer jag lägga upp mångaaaa bilder! :D
kommer också skicka in en bild till en tävling på dressyrmupparnas blogg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0