hos Beauty den 29/11

hej! :D

red Beauty i paddocken idag gick super! :D
tränade lite på halter och ryggningar, avsaktningar och fram och en massa sånt så hon ska vara effektiv framåt och stanna på minsta lilla ''tagning'' i tyglarna.

ska också börja hoppa upp på vänster sida för det är bra för hästens rygg, så man ''fördelar uppsittnigarna'' i hennes rygg. det tipset fick jag från Mathilda! :D

på söndag kommer det bilder från söndagen förra veckan ( den 24 okt. )
och snart blir det ullared :-D ska köpa en massa hästgrejer! :D



Vad tycker du???
Var med och tyck till! (:

ska jag starta en hund blogg också som jag skriver om när jag varit ute med Sazza och Leo? :D
och om jag hittar typ övningar och sånt som e bra för hundar lägger jag upp det också.


 Beauty<3


 Sazza <3

 Leo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0