Hos Beauty den 31/11

red Beauty med Anna på Brandy. vi gjorde två olika (A) banor som vi hoppade. gick bra när vi hoppade och sen skulle göra galoppombyte när vi butade varv medans vi hoppa banana. första hindret man ''skulle'' göra galoppombyte på klarade hon superrrrr bra!!!! :D sen lyssnade hon inte på mig, när jag skulle visa henne vad vi skulle göra streta hon bara emot med munnen och hoppade bara som ingenting över hindret så så höll vi på i kanske 5 min. och sen gjorde hon ett jättefint galoppombyte så då skrittade jag av direkt! (; fast hon blev rätt svettig:P jag skrittade av henne på galoppbanan först själv med Beauty för Anna skrittade av Brandy före, men sen kom Nathalie och Sherdil och gjode oss sällskap :D


sen lite senare eftersom både Beauty och Brandy va svettiga frågade jag Anna om hon ville gå lite med dom så vi gick först en bit på grusvägen och sen gick vi ner nästan till lilla betet. stannade ich fotade Beauty lite som kommer nedan..
hon var superduktig när vi promenerade! :D





















bilderna jag lovat lägga upp idag blir någon annan dag eftersom jag inte fått dom än :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0