pay and ride den 17 oktober

hoppade pay and ride med Beauty idag :)
hoppade 70 cm. gick sådär...

i boxen märkte jag redan att det var något, hon va sur typ för varje grej jag gjorde och på framridningen var hon rätt seg.
när vi skulle hoppa fram, när vi skulle hoppa räcket så kom hon helt fel och det brydde hon sig inte om... jag kom på det några gånger och en av dom rev hon det och resten av gångerna hoppade hon av för nära.
på krysset va hon duktig, och på oxern kom vi helt perfekt! :D

när vi va på banan kom hon typ också fel på hinderna ( kom förnära på dom flesta ), hon rev ett.
men hon va faktiskt jätte duktig för hon hoppade ju dom! :D

sen när hon skulle skritta av henne ledde jag henne på grusvägen en bit och gick tillbaka till stallet på en åker ;)
hon va jätte duktig, och vi hade kul tillsammans! :D 



2 bilder från vår promenad (och en film kommer sen, vet bara inte hur man gör xd)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0