03/1-11

hejsan! :)

tänkte skriva lite om när jag va i stallet idag :)
e nästan helt frisk nu :D

när jag åkte till stallet slapp vi precis en sån alkohol- och körkorts stopp (Y)
när jag kom ryktade jag min ponny i lite mer än en timme :D sen mös vi lite också och sen satte jag på det nya täcket och en repgrimma och gick ut och tog lite foton :D
när jag kom tillbaka sen sadlade och tränsade jag och gick in i ridhuset eftersom det inte går att rida ute ( om man inte skrittar ) för det e så halt :(
travade fram henne idag och efter några varv tog galopperade vi ungefär en långsida i båda varven och skrittade lite efter (:
sen samla jag upp henne och träna lite från halt och fram i trav direkt och från trav till direkt halt och sen lite ryggningar :)
sen hoppade vi ett lågt ''hinder'' och gjorde halt någon meter efter och fatta galopp direkt, sen skulle jag träna på galoppombytecmen hon klarade det så fint på direkten så vi gjorde det bara en gång i varje varv och sen skrittades hon av ;)

imorgon blir det svettas och hårdträning igen (:

  sötizz! <3

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

så söt!

2011-01-04 @ 09:32:14
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0