saknar beauty

hejsan :)
känner mig lite bättre idag och sen saknade jag Beauty för mycke så jag åkte till stallet och tog hand om henne lite:)
hon hade ett sår vid ögat så sköljde det lite och såg att hon var öm där :/ kan man smörja helosan på såret om det e typ lite lila? (asså lite blodigt)

red henne i ridhuset eftersom det är för halt där ute :(
blev hård träning idag, sån intensiv-träning, så hon blev svettig :)
vårt ''mål'' är att hon ska bli smalare så ska verkligen ta tag i detta nu! :)
jag travade många varv i båda varven och likadant i galopp men gjorde lite skänkelvikningar och ställde henne och volta för hon inte skulle tycka det var för tråkigt (:
hon var väldigt duktig! :)
sen hoppade jag av henne så gick vi en mysig liten runda därute som avskrittning (:
vad vill ni läsa om? :)
tänkte ha lite tävlingar, förslag på vad för slags tävlingar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0